Wysyłkowy serwis komputerowy

Nasz wysyłkowy serwis komputerowy działa na terenie całego kraju. Służymy Państwu fachową i sumienną naprawą. Większość napraw odbywa się w ciągu jednego dnia roboczego – przykładowy scenariusz:

Poniedziałek – przyjęcie zgłoszenia do godziny 10:00 – kurier pojawi się po sprzęt tego samego dnia. Jeśli zgłoszenie nastąpi później kurier wówczas pojawia się następnego dnia, a cała procedura wydłuża się o jeden dzień roboczy.
Wtorek – sprzęt zostaje dostarczony do firmy ARI MULTIMEDIA, następuje wstępna diagnoza, wycena kosztów, kontakt z klientem w celu umówienia procedury naprawy, kosztów, formy płatności.
Środa – sprzęt zostaje naprawiony i nadany kurierem do klienta.
Czwartek – sprzęt zostaje dostarczony do klienta.

Podany scenariusz dotyczy naprawy laptopa, komputera w którym nie wymieniano części lub były one dostępne na stanie naszego serwisu. W przypadku konieczności wymiany elementów których na stanie nie posiadamy należy doliczyć czas na ich zakup, dostarczenie do serwisu. W przypadku czyszczenia komputera, laptopa – 95% zleceń wykonywanych według założonego powyżej scenariusza.

    1 z 5 - Dane klienta:




    [cf7mls_step cf7mls_step-1 "Następny" ""]

    2 z 5 - Adres odbioru od klienta:


    [cf7mls_step cf7mls_step-2 "Poprzedni" "Następny" "Step 2"]

    3 z 5 - Inne Dane:





    [cf7mls_step cf7mls_step-3 "Poprzedni" "Następny" "Step 3"]

    4 z 5 - Rodzaj urządzenia


    [cf7mls_step cf7mls_step-4 "Poprzedni" "Następny" "Step 4"]

    5 z 5 - Szczegóły usterki






    [cf7mls_step cf7mls_step-5 "Poprzedni" "Step 5"]